FANDOM

The Rasmus - fiński zespół prezentujący rock alternatywny. Grupa powstała w 1994 roku, kiedy jego członkowie byli jeszcze w szkole średniej. Wokalista tworzy i wykonuje utwory w języku angielskim, co zapewne pomogło zespołowi w wyjazdach i karierze poza Finlandią.

Pierwotnie zespół koncertował z innym perkusistą Janne'em który odszedł od grupy około 1997-1999 roku. Zastąpił go Aki, który wcześniej sprzedawał gadżety The Rasmus na koncertach. Przeboje The Rasmus w Finlandii to: "F-f-f-falling", "Liquid". Na świecie: "In the Shadows" (ten przebój przyniósł im największą sławę na skalę światową), "First Day of My Life", "Guilty", "Funeral Song (Dead Letters)", "Shot", "No Fear", "Sail Away (Hide From the Sun)", "Living In A World Without You" (z najnowszego albumu) i wiele innych.

ESC Edytuj

Zaspół The Rasmus brał udział w konkursie w 3 edycji i bierze również udział w obecnej 24 edycji - oba udziały w barwach ojczystego kraju - Finlandii.

- 3. ESC, w połfinale 6th z ilością punktów 104, a w finale 12th z dorobkiem 84pkt.

- 24. ESC, edycja w trakcie trwania...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki