Fandom

Wirtualny Konkurs Muzyczny

Magda Femme

690stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Magda Femme
MagdaFemme.jpg
Magda Femme.
Imię i nazwisko Magda Femme
Pseudonim
Data i miejsce
urodzenia
12 maja 1971
Łask
Pochodzenie Polska.gif Polska
Gatunek pop
Zawód wokalistka, socjolog
Aktywność 1996 - nadal
Powiązania Ich Troje

Magda Femme, właściwie Magdalena Pokora (ur. 22 maja 1971 w Łasku) - polska wokalistka muzyki pop. Autorka tekstów i kompozytor. Związana była z Ich Troje. W 2001 roku opuściła zespół, rozpoczynając karierę solową.

Biografia Edytuj

Magda Femme jest absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Mieszka w Warszawie. W latach 1996 - 2001 była wokalistką zespołu Ich Troje.

Była pierwszą żoną piosenkarza, lidera zespołu Ich Troje Michała Wiśniewskiego. Ich małżeństwo trwało 5 lat, od 1996 roku do 2001 roku.

Jej pierwsza solowa płyta pod tytułem Empiryzm była nagrana w 2000 r. Magda była jeszcze wtedy wokalistką Ich Troje. Płytę wyprodukował Bartosz Dziedzic i Maciej Werk (Hedone). Płyta okazała się komercyjnym niewypałem.

Druga solowa płyta pod tytułem 5000 myśli sprzedała się w nakładzie ok 32 000 egzemplarzy. Największymi przebojami z płyty były utwory Rozmowa z Aniołem i Kłamstwo. Ta ostatnia wygrała konkurs audiotele w koncercie organizowanym przez TVP2. Płytę wyprodukował kanadyjski producent Chris Aiken, perkusista współpracujący między innymi z Bryanem Adamsem.

Trzecia płyta o nazwie Extremalnie o pop-rockowym brzmieniu okazała się w 2004 r i nie osiągnęła znaczącego sukcesu komercyjnego. Teledysk do pierwszego singla z płyty pod tytułem Daleko stąd został nominowany do nagrody Yach Film Festival.

W 2008 roku urodziła córkę - Nel.

Albumy Edytuj

  • Empiryzm (2000)
  • 5000 myśli (2001)
  • Extremalnie (2004)
  • Magiczne nutki (2009)

Poprzednik
Ewa Farna
Zwycięzca Pol Star Contest
15 Pol Star Contest
Następca
Wanda i Banda
Poprzednik
Kasia Nosowska
Reprezentant Skierniewic na
15 Pol Star Contest
Następca
TBA
Poprzednik
Oh Laura
Reprezentant Czarnogóry na
18 Euro Star Contest
Następca
Kasa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki